loading...
سایت تفریحی و سرگرمی میشولک
میشولک بازدید : 346 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام اشتباه

دانلود آهنگ اشتباه
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

http://mihanstore.net/pic/bbcha-1.gif

فروش ویژه ادکلن مردانه بلو شنل (Bleu De Chanel)

http://up.mishoolak.ir/up/mishoolak/Pictures/buy-cologne-bleu-de-chanel.jpg

رایحه ای مرموز و اسرار آمیز. ادکلنی بی نهایت شیک و دوست داشتنی. ارائه ای بی نظیر از کمپانی معتبر Chanel فرانسه با ماندگاری طولانی، مخصوص کسانی که دوست دارند متفاوت باشند ...
 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 38000 تومان

 

متن آهنگ جدید محمد علیزاده با نام اشتباه

دلم حال تو که دوباره همونه

قدر من و تو رو آخه کی میدونه

درست وقتی باید بمونه اون میره

غیر من کی میتونه دستتو بگیره

دلم آدما رو چجوری شناختی

خسته نباشی دلم این همه باختی

بیا بغلم حالا دل دیوونه

اونم که مثل همه باهات نمی مونه

چی سرمون اومده باز

درد دل منو تو اشتباست

یکی دیگه تو دلشه دلم

درست همونی که دل من میخواست

چی سرمون اومده باز

درد دل منو تو اشتباست

یکی دیگه تو دلشه دلم

درست همونی که دل من میخواست

 +++++++

دلم الان وقت عاشق شدن نیست که

این عاشقی واسه هر دوی ما ریسکه

همه با هام خودی تو یکی غریبه

اینکه از رو نمیری واسم عجیبه

تیکه تیکه میشی نگی که نگفتی

میری میشکنی میای به پام میافتی

آره ترک تن من و تو بسه

میمونم من و غمو یه دل شکسته

چی سرمون اومده باز

درد دل منو تو اشتباست

یکی دیگه تو دلشه دلم

درست همونی که دل من میخواست

 

http://mihanstore.net/pic/bbcha-1.gif

فروش ویژه ادکلن مردانه بلو شنل (Bleu De Chanel)

http://up.mishoolak.ir/up/mishoolak/Pictures/buy-cologne-bleu-de-chanel.jpg

رایحه ای مرموز و اسرار آمیز. ادکلنی بی نهایت شیک و دوست داشتنی. ارائه ای بی نظیر از کمپانی معتبر Chanel فرانسه با ماندگاری طولانی، مخصوص کسانی که دوست دارند متفاوت باشند ...
 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 38000 تومان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله اینترنتی میشولک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فلورانس مارکت
  • شیراز بازار
  • خرید اینترنتی
  • فروش ارزان پستی
  • خرید اینترنتی پستی
  • شارژر همراه پاور بانك POWER BANK
  • اصل و ارزان
  • خرید اینترنتی دوربین مینی نانو Nano Mini Camera
  • فروشگاه شال جادویی چندکاره مجیک اسکارف Magic Scarf
  • سایت تخفیف خرید دوربین مینی نانو Nano Mini Camera
  • خرید پستی،تحویل درب منزل
  • فروشگاه خرید پستی
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • فروشگاه اینترنتی خرید پستی
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • عینک آفتابی Louis vuitton مدل Z0105W
  • فروش ویژه دستگاه لاغری شکم و پهلو ریووفلکس اکستریم
  • خرید ارزان پستی
  • دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال
  • مهسان استور بیزنا
  • خرید اینترنتی دستگاه کششی لاغری تن تاک
  • زیر قیمت
  • خرید ارزان با تخفیف
  • سایت تخفیف خرید
  • مهسان مارکت
  • مهسان استور
  • بهترین سایت سرگرمی و تفریحی
  • خرید اینترنتی پستی
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • مهسان کالا
  • راهنمای دانلود از سایت
  • خرید فروش اینترنتی
  • فروش ارزان اینترنتی
  • بیاتو آگهي
  • خرید ارزان اینترنتی
  • خرید اینترنتی پستی
  • فروش برتر
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2201
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 315
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 1,923
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,012
  • بازدید ماه : 4,012
  • بازدید سال : 54,502
  • بازدید کلی : 2,517,330