loading...
سایت تفریحی و سرگرمی میشولک
میشولک بازدید : 210 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام بده من دستاتو با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( ترانه ، آهنگ و تنظیم  : حسین تی ام ، میکس و مستر : میلاد بهشتی )

 دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام بده من دستاتو

monotod 0 پایه عکاسی مونوپاد موبایل و دوربین

 

دانلود آهنگ تی ام بکس به نام بده من دستاتو

——————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

TM Bax – bedeh man dastato

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

TM Bax – bedeh man dastato

—————————————–

متن آهنگ تی ام بکس به نام بده من دستاتو

منم مثه توام زندگیم نمیده فاز
منی که موتور مغزم نمیده گاز
کسی که ترک خورد همه تار و پودش
ولی خدارو شاکره هنوز رو پاست
آره آره
منم مثه توام عادی شاکّی
موندم بجنگم واقعا با کی
نمیدونم مقصر منم
زندگیه یا این وضعه قاطی
منم مثه تو ام فکر فردام
چطور بند کنم سنگ رو سنگام
مثه تو سیاه سفیده
همون مجموعه های طرح و رنگام
منم مثه توام غم داشتم
روزای خیلی خوب کم داشتم
مثه همه آدمایی که میبینی دورت
مثه همه اونا منم روز بد داشتم
آره
بده من دستاتو بدون هرجا که هستی با تو
من میمونم با تو میخونم
تو ببین فرداتو بدون هرجا که هستی باتو
من میدونم با تو میمونم

تو که داری میگی مُردی و نامیزونی
تو که داری میگی بُریدی و نمیتونی
تو که داری میگی همه دنیارو گشتیو
ولی خب فک میکنی که آویزونی
تو که داری هی بهم میگی شدی بیمار
یکی دنیا زد چهار تا در و دیوار
بگو زندگی با تو چیکار کرده
بگو تورو کوبونده وسط خال
آره
اینو میدونی که بارها گفتم
تو باس سفت باشی قرص و محکم
تا باز هم پاشی دوست هم داری
کار عیب نمیکنه از محکم کاری
تو اینو میدونی که وقت تنگه
دنیای نامرد هفت رنگه
پس بلند شو پشت کن به دنیا
مشت کن قدرتو توی چنگت

بده من دستاتو بدون هرجا که هستی با تو
من میمونم با تو میخونم
تو ببین فرداتو بدون هرجا که هستی باتو
من میدونم با تو میمونم

میدونی زندگی داره خیلی زود میگذره
تو عمرت مثله الکل میپره
باز موندی بمونی که یا که بری
تو یه فکری که صرف با کدوم یک بیشتره
هان
صاف میری ولی دنیات کجه
یه حرفایی میزنی تو عمراً نشه
یه داستان داری توش کلاغ نداره
زندگیت سی دی پر از خشه
پس خونده نمیشه زجّه نزن
یه حرفایی بزن تا خسته نشن
یه داستان بهم بگو باشه با مرام
کلاغش برسه به ته ماجرا
اگه گوش بدی میشم خوشحال
امید دارم که داری پشت کار
اگه گوش ندی ضرر کردی
بشین تا آخر پاییز جوجه بشمار

—————————————

monotod 0 پایه عکاسی مونوپاد موبایل و دوربین

مونوپاد مدل DHY-MP-B01

قابل استفاده برای Android و iOS

نگه دارنده انواع موبایل برای فیلم برداری یا عکاسی

بدنه سبک و مقاوم با دکمه های زوم

برای اولین بار در ایران با گارانتی طلایی

مونوپاد شاتردار بلوتوث بر روی دسته با قابلیت شارژ

monopod shutter 1 مونوپاد شاتردار بلوتوث بر روی دسته با قابلیت شارژ
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۸۸,۰۰۰ تومان

pay مونوپاد شاتردار بلوتوث بر روی دسته با قابلیت شارژ

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله اینترنتی میشولک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فلورانس مارکت
  • شیراز بازار
  • خرید اینترنتی
  • فروش ارزان پستی
  • خرید اینترنتی پستی
  • شارژر همراه پاور بانك POWER BANK
  • اصل و ارزان
  • خرید اینترنتی دوربین مینی نانو Nano Mini Camera
  • فروشگاه شال جادویی چندکاره مجیک اسکارف Magic Scarf
  • سایت تخفیف خرید دوربین مینی نانو Nano Mini Camera
  • خرید پستی،تحویل درب منزل
  • فروشگاه خرید پستی
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • فروشگاه اینترنتی خرید پستی
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • عینک آفتابی Louis vuitton مدل Z0105W
  • فروش ویژه دستگاه لاغری شکم و پهلو ریووفلکس اکستریم
  • خرید ارزان پستی
  • دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال
  • مهسان استور بیزنا
  • خرید اینترنتی دستگاه کششی لاغری تن تاک
  • زیر قیمت
  • خرید ارزان با تخفیف
  • سایت تخفیف خرید
  • مهسان مارکت
  • مهسان استور
  • بهترین سایت سرگرمی و تفریحی
  • خرید اینترنتی پستی
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • مهسان کالا
  • راهنمای دانلود از سایت
  • خرید فروش اینترنتی
  • فروش ارزان اینترنتی
  • بیاتو آگهي
  • خرید ارزان اینترنتی
  • خرید اینترنتی پستی
  • فروش برتر
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2201
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 6,339
  • بازدید سال : 40,436
  • بازدید کلی : 2,503,264