loading...
سایت تفریحی و سرگرمی میشولک
میشولک بازدید : 194 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام بارون با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : احسان غیبی ، تنظیم : علی ضیا )

 دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام بارون

1401787794 عینک آفتابی Louis vuitton لوییس ویتون Z0105W

 

دانلود آهنگ احسان غیبی به نام بارون

————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ehsan Gheibi – Baroon

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Gheibi – Baroon

————————————-

متن آهنگ احسان غیبی به نام بارون

خوشحالم که حالت خوبه و آرومی
چه زود یکی دیگه اومده به جای من
تو خوب میدونی چیکار کردی با من که
گاهی گریه میکنی زیر بارون به یاد من
قدم زدن زیر بارون کنار تو
یه چند سالیه که برای من عادته
تو با یکی دیگه میری از پیش من
که اشکای این روزامم از روی حسادته

بعد از تو و فراموشی دیگه دست از سرم برنمیداره
از یاد من رفته هرکی که شبیه تو بوده و به تو ربط داره
تو که فهمیده بودی احساس من نسبت به بقیه خیلی فرق داره
دلم میکنه قدم بزن آخه بارون قشنگی داره می باره

بــارون منو یاد تو میندازه
بگو بعد من کی برات خاطره میسازه

بــارون منو یاد تو میندازه
بگو بعد من کی برات خاطره میسازه

بــارون منو یاد تو میندازه
بگو بعد من کی برات خاطره میسازه

بــارون منو یاد تو میندازه
نیستی اما من دوست دارم بی اندازه

————————————

مناسب برای آقایان و خانم های با سلیقه

شما هم جز کسانی باشید که این عینک زیبا را امتحان کرده و می کنند !!!

شما در حال تماشای جدیدترین عینک کمپانی لوییس ویتون هستید  ؟؟!!

خواهید دید دیگران از شما درباره عینکتان چگونه سوال میکنند

برای اولین بار در ایران جدید ترین مدل سال را به شما تقدیم میکنیم

عینک آفتابی Louis vuitton لوییس ویتون مدل Z0105W

Louis vuitton Z0105W عینک آفتابی Louis vuitton لوییس ویتون Z0105W

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت : ۳۳,۰۰۰ تومان

pay عینک آفتابی Louis vuitton لوییس ویتون Z0105W

این عینک زیبا همراه با کیف و دستمال و اسپری مخصوص عرضه میشود

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله اینترنتی میشولک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فلورانس مارکت
  • شیراز بازار
  • خرید اینترنتی
  • فروش ارزان پستی
  • خرید اینترنتی پستی
  • شارژر همراه پاور بانك POWER BANK
  • اصل و ارزان
  • خرید اینترنتی دوربین مینی نانو Nano Mini Camera
  • فروشگاه شال جادویی چندکاره مجیک اسکارف Magic Scarf
  • سایت تخفیف خرید دوربین مینی نانو Nano Mini Camera
  • خرید پستی،تحویل درب منزل
  • فروشگاه خرید پستی
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • فروشگاه اینترنتی خرید پستی
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • عینک آفتابی Louis vuitton مدل Z0105W
  • فروش ویژه دستگاه لاغری شکم و پهلو ریووفلکس اکستریم
  • خرید ارزان پستی
  • دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال
  • مهسان استور بیزنا
  • خرید اینترنتی دستگاه کششی لاغری تن تاک
  • زیر قیمت
  • خرید ارزان با تخفیف
  • سایت تخفیف خرید
  • مهسان مارکت
  • مهسان استور
  • بهترین سایت سرگرمی و تفریحی
  • خرید اینترنتی پستی
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • مهسان کالا
  • راهنمای دانلود از سایت
  • خرید فروش اینترنتی
  • فروش ارزان اینترنتی
  • بیاتو آگهي
  • خرید ارزان اینترنتی
  • خرید اینترنتی پستی
  • فروش برتر
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2201
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 6,287
  • بازدید سال : 40,384
  • بازدید کلی : 2,503,212